شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

اخبار ورزشی - خبر ورزشی

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

جنجال در رختکن بارسا؛ عصبانیت لیونل مسی!


به نظر می رسد رختکن بارسلونا بعد از حذف مقابل رم دستخوش اتفاقات عجیبی بوده است.


به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه بارسلونا در حالیکه با برتری 1-4 در بازی رفت با امید فراوان راهی رم شده بود، در نهایت با ارائه نمایشی انتقاد برانگیز با نتیجه 0-3 مغلوب رم شده تا رویای فتح 3 گانه برای بلوگرانا از بین برود.



در این میان بسیاری ترس و تاکتیک های والورده را عامل اصلی حذف عجیب بارسلونا دانستند و به نظر می رسد لیونل مسی نیز با آنها هم عقیده بوده است. خبرنگار ال چیرینگیتو مدعی شد بعد از پایان بازی، لیونل مسی در رختکن به انتقاد از رویکرد و تاکتیک های ارنستو والورده پرداخته و مدعی شد که او باید زودتر نسبت به اتفاقات بازی واکنش نشان می داده است.



این انتقاد باعث ایجاد تنش میان سرمربی بارسلونا و لئو مسی شده و حتی جرارد پیکه نیز به حمایت از شماره 10 بارسا پرداخته و از والورده و تاکتیک های او انتقاد کرده است.



البته هیچیک از بازیکنان بارسلونا در 24 ساعت گذشته واکنشی به این ماجرا نشان نداده اند و به نظر می رسد تنش در رختکن خیلی زود پایان یافته است.

http://www.varzesh3.com/

قهرمانی که مشت آخر را نخورد

دکتر امیر صدری به حذف دقایق پایانی یوونتوس و پایان تلخ بوفون در چمپیونزلیگ پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، دکتر صدری به اتفاقات تلخ دقایق پایانی دیدار رئال و یوونتوس و اخراج بوفون در آخرین دیدار احتمالی اش در چمپیونزلیگ پرداخته است.







به نظرم این بهترین پایان ممکن بود


اگر در ثانیه‌های آخر بازی با سوئد یکی از ارسال‌ها نتیجه می‌داد به جام جهانی می‌رسیدند، اما در روسیه چه می‌شدند؟ به احتمال زیاد در دور گروهی یا شاید هم در اولین مرحله حذفی خداحافظی می‌کردند، با نتایجی احتمالا غیرقابل دفاع


اگر داور زمین خوردن واسکز را پنالتی نمی‌گرفت چه می‌شد؟ در وقت اضافه احتمال بردن مادرید بیشتر بود، یووه خسته بود و احتمال اخراج بازیکنانش بالا ، حتی در ضربات پنالتی هم در مجموع کفه به نفع میزبان سنگین به نظر می‌رسید، حتی اگر هم برنده می‌شدند احتمال قهرمانی‌شان بالا نبود.






این بهترین پایان بود


اگر اخراج نمی‌شد باید می‌ایستاد مقابل پنالتی و احتمالا مغلوب می‌شد درجنگی که برابر نیست، اما مغلوب نشده رفت ...







همه ما عشق فوتبالی‌ها اگر جایش بودیم از اعلام آن پنالتی منفجر می‌شدیم و احتمالا خیلی بدتر واکنش نشان می‌دادیم، برای همین درکش می‌کنیم. ته دل‌مان هم خوشحالیم که با سربلندی، قبل تمام شدن قصه، رفت.







بوفون اسطوره بود، و پایان بیشتر اسطوره‌اش کرد.


مسی و رونالدو نابغه هستند، اسطوره‌های تکرارنشدنی، اما بوفون خاص‌تر است. همه هم‌تیمی‌های مسی جای او می‌دوند تا نابغه فقط وقت‌هایی که باید استارت بزند، همه هم‌تیمی‌های رونالدو همیشه توپ‌های مهم را به او می‌دهند تا او وقت‌هایی که باید گل بزند، اما جایگاه بوفون تنهایی می‌طلبد، او تنها به خودش متکی است و این تنهایی باشکوه‌ترش می‌کند.







حالا تصاویرمان از او تصویر قهرمانی است که شکست نخورد، بوکسوری که قبل از اینکه ضربه‌ آخر برسد از رینگ خارج شده بود، مثل یک قهرمان، باور دارم هر که جام را بالای سر ببرد کمتر از بوفون در ذهن‌ خواهد ماند.


اسم قهرمان‌ها در تاریخ ثبت می‌شود، اما اسم بعضی بازنده‌ها در قلب و مغز عاشقان چند نسل می‌ماند و شاید این مهم‌تر باشد.


حالا بوفون برای همه آدم‌های معمولی عاشق فوتبال یک قهرمان است، آدم معمولی‌ها در زندگی‌شان بیشتر از اینکه ببرند باخته‌اند، و همیشه دوست دارند حداقل بازنده باشکوهی باشند، و بوفون اوج اوج باختن باشکوه بود. زمین و زمان دست به دست هم دادند تا جای جام‌ در زندگی‌اش خالی باشد، اگر همین امسال جام را بالای سر می‌برد این قدر محبوب قلب‌ها نمی‌شد که حالا شده است. این دقیقا زیبایی تراژدی است. ماندن در یک قدمی وصال






آن موقع که عشق و عاشقی انگار واقعا وجود داشت همه عاشقان ماندگار نرسیدند و در حسرت جاودانه شدند، رمز ماندگاری همین است: نرسیدن


تراژدی بیشتر از هر چیز دیگری در خاطر می‌ماند و همه چیز در مادرید جوری رقم خورد که باشکوه‌ترین تراژدی‌ها را شاهد باشیم.


بوفون را بخاطر می‌سپاریم به عنوان باشکوه‌ترین مردی که نرسید.


من یک رئالی‌ام، از چهار دهه پیش تا به حال، اما دیشب طرفدار یووه بودم، فقط و فقط بخاطر بوفون، گاهی اوقات ما یک بازیکن را آن قدر باشکوه می‌کنیم تا از کل فوتبال بزرگتر شود. این میل ما به قهرمان‌سازی‌های اسطوره‌ای است و بوفون بیشتر از هر بازیکنی در این نسل‌ها شبیه قهرمان‌ها بود، قهرمان‌ها نه ستاره‌ها


شاید هم اصلا همه این‌ها را نوشتم که خودم را دلداری بدهم.

حیف ...


دکتر امیر صدری

http://www.varzesh3.com/

مهندس تا خوب تمرین نکند، بیکار می‌ماند


سرمربیان بزرگ و باتجربه معمولا استراتژی و تفکرات خود را فدای هیچ چیز نمی کنند و به دیگران اجازه دخالت در برنامه هایشان را نمی دهند.


به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته با پیروزی مقابل پدیده مشهد قهرمانی خود در لیگ هفدهم را در فاصله سه بازی مانده به اتمام فصل قطعی کرد؛ اتفاقی که مشابه فصل گذشته بود و برانکو بدین ترتیب توانست دومین بار پیاپی قهرمانی زودهنگام را با خیالی آسوده به هواداران پرسپولیس هدیه کند.




پس از تثبیت قهرمانی، پرسپولیسی ها در انتظار تماشای تغییرات متعدد در ترکیب تیمشان بودند و فکر می کردند نوبت به آن دسته از بازیکنانی که کمتر به صورت فیکس بازی کرده اند، خواهد رسید تا خودی نشان بدهند و در ترکیب اصلی قرار بگیرند. سرمربی کروات پرسپولیس این خواسته و انتظار هواداران را تا حدود اندکی تحقق بخشید. بازیکنانی مثل شایان مصلح، صادق محرمی، احمد نوراللهی و بشار رسن کسانی بودند که در طول فصل در صورت آمادگی نفرات هم پست شان، در پرسپولیس نیمکت نشین می شدند و در شرایط عادی فرصت خیلی زیادی برای حضور در ترکیب اصلی نداشتند؛ اما این چهار نفر دیروز به ترتیب به جای محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی به صورت فیکس برای پرسپولیس بازی کردند.



اما یکی از نفراتی که مثل هفته های گذشته مدنظر هواداران پرسپولیس بود و چشم انتظار حضورش در میدان بودند، محسن مسلمان است. هافبک طراح تیم پرسپولیس که به رغم بازی های زیادی که از دست داده هنوز هم آقای پاس گل لیگ برتر است، دیگر در پازل اصلی برانکو جایی ندارد و نیمکت نشینی در تیم قهرمان ایران را پذیرفته است. مربی کروات پرسپولیس چند شب پیش در برنامه 90 هم صراحتا با پرسیدن این سوال که «مسلمان را جای کدام هافبک بازی بدهم؟» بر این موضوع صحه گذاشت.






تفاوت عمده ای که محسن مسلمان با سایر نیمکت نشینان مطرح پرسپولیس از جمله منشا و بشار رسن دارد، محبوبیت اوست. این بازیکن که بدون تردید یکی از اصلی ترین عوامل بازی ها و نتایج درخشان پرسپولیس در لیگ های پانزدهم و شانزدهم بود، از حمایت خاصی میان هواداران برخوردار است و از سکوهای ورزشگاه هایی که پرسپولیس در آنها به میدان می رود، همیشه نام او شنیده می شود. رسانه های ورزشی هم بعضا با توجه به سابقه خوب مسلمان در پرسپولیس و تغییر سبکی که تیم برانکو در ماه های اخیر داشته، به حمایت از این بازیکن در راه بازگشت به ترکیب پرداخته اند. ضمن اینکه در باشگاه هم مدیران علاقه مند به بهبود روابط بین این مربی و بازیکن هستند و این مسئله را به گوش برانکو رسانده اند؛ اما بازی روز گذشته یک بار دیگر سیاست های سرمربی سرخپوشان را مشخص کرد و حتی در یک دیدار تشریفاتی که احسان علوان زاده هم دقایقی فرصت بازی پیدا کرد، نوبت به شماره 77 محبوب سکوها نرسید.



با نگاه به این موضوع از زاویه ای دیگر، می توان گفت در روزهای منتهی به جام جهانی، تنها نقطه اشتراکی که در تفکرات کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ یافت می شود، همین قاطعیت نظر و نرفتن زیر بار درخواست های دیگران است. کی روش در شرایطی که تیم ملی دروازه بان چندان مطمئنی نداشت، مهدی رحمتی را بنا به دلایلی خط زد و پس از آن هرگز حاضر به دعوت او به تیم ملی نشد. در پرسپولیس هم برانکو برای چندمین بار دارد نشان می دهد که اگر یک بازیکن به هر دلیلی از فهرست نفرات مورد علاقه و مدنظرش برای ترکیب اصلی تیم کنار برود، نه آن که راه بازگشتی نداشته باشد؛ اما شیوه برگشتن او حرف ها و فشارهای دیگران نیست بلکه تمرین و رسیدن به سطح آمادگی مطلوب و اجرای دستورات کادر فنی، پروفسور را به استفاده مجدد از آن بازیکن ترغیب خواهد کرد. جالب اینجاست که خود محسن مسلمان بهتر از هر شخصی این موضوع را می داند. این هافبک خلاق زمانی که در ابتدای لیگ پانزدهم به پرسپولیس پیوسته بود، زیاد مورد استفاده ایوانکوویچ قرار نمی گرفت. در آن روزها مسلمان شخصا این مطلب را عنوان کرد که به خاطر نیمکت نشینی به برانکو حق می دهد و باید در تمرینات آن گونه که مربیان می خواهند ظاهر شود تا به ترکیب برسد؛ اتفاقی که افتاد و آقای شماره 77 را به محور تیم پرسپولیس در بازی های جذاب فصل 95-94 و یکی از پایه گذاران قهرمانی این تیم در فصل 96-95 تبدیل کرد.






حالا که چیزی به انتهای فصل باقی نمانده و هنوز اختلاف نظر بین مهندس و پروفسور باقی است، باید دید این بازیکن در نهایت کدام راه را انتخاب می کند؛ آیا به فرم مدنظر برانکو بازمی گردد و مطابق خواسته این مربی در پرسپولیس به کارش ادامه می دهد یا اینکه پس از گذراندن این دو هفته و بازی های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به پیشنهادهایی که از سایر تیم ها دارد فکر می کند و به کار خود در تیم قهرمان ایران پایان می دهد؟


http://www.varzesh3.com/

طراحی بنر تلگرام

بنر تلگرام

چند سالی ست که نرم افزار های پیام رسان به صورت چشمگیری در بین عموم کاربران نقش مهمی را ایفا میکند . بطوری که کاربران در سنین مختلف روز و شب ها و ساعت ها زمان خود را صرف مشاهده و مرور شبکه های پیام رسان میکنند . نرم افزار های مختلفی برای انتقال پیام وجود دارد که با توجه به امکانات و نوع رابط کاربری ، افراد به خود جذب میکنند . در این بین نرم افزار پیام رسان تلگرام توانسته در بین عموم استفاده پر رنگ تری نسبت به رقبای هم تراز خود داشته باشد ، این روزها کمتر شاهد آن هستیم که فردی این نرم افزار را روی گوشی و تبلت های هوشمند خود نداشته باشند .


کاربرد نرم افزار تلگرام

تلگرام با توجه به امکاناتی که در انحصار کردن کاربران خود قرار می دهد از جمله ایجاد کانال تلگرام و یا راه اندازی گروه های متفاوت برای هر فرد ، به میزان محبوبیت خود در بین عموم افزوده است ، به نحوی که این روزها هر فردی که در هر صنفی فعالیت کند و یا هر تخصصی داشته باشد با راه اندازی یک کانال و یا گروه میتواند افراد و دوستان خود در اتاق مجازی خود میزبانی کند و توانایی خود را به اشتراک آن ها بگذارد .

برای مثال اغلب مدیران مدارس ، معلمان ، کارفرمایان و … با راه اندازی یک کانال و یا گروه به اطلاع رسانی در صنف و حیطه فعالیت خود میپردازند . گاها از طریق طراحی بنر و به نوعی بنر تلگرام و یا از طریق متن این عمل را انجام میدهند .

نقش بنر تلگرام در بازاریابی اینترنتی

در موضوع که درباره بنر تلگرام می باشد ، باید اشاره که بنر تلگرام در چه مواقعی کاربرد دارد و می تواند نقش داشته باشد . از زمانی نرم افزار Telegram فراگیر شد و تعداد کاربران زیاد ایرانی به خود جذب کرد مدیران و صاحب کسب و کار که همواره به دنبال یک روزنه در تبلیغات آنلاین خود هستند این نرم افزار پیام رسان مورد هدف خود قرار داند به نوعی که این روزها این نوع بازاریابی اینترنتی جزو یکی از راهکارهای فوق العاده و تاثیر گذار بر روی فروش محصولات به شمار می رود .

در پستی که در آموزش طراحی بنر به عنوان * بنر تبلیغاتی چیست * اشاره داشتیم ، بنر کانال تلگرام جزو زیر مجموعه و به نوعی بنر پست ثابت می باشد . در صورتی که شما یک کانال با تعداد کاربر زیاد طبیعی و هدفمند باشید ، طراحی یک بنر تبلیغاتی خوب و حرفه ای نقش مهمی بر میزان افزایش فروش شما خواهد داشت .

نکات مهم برای طراحی بنر کانال تلگرام

1 – متن های تبلیغاتی کوتاه و کلیدی را برای تبلیغات تلگرام خود در نظر بگیرید و انتخاب و استفاده تعداد متن های زیاد و کسل کننده خودداری کنید .

2 – از سایز های رایج و استاندارد برای طرح خود استفاده کنید ، سایز تریف شده میانگین 500 در 500 پیکسل و یا 570 در 570 پیکسل در نظر گرفته شده است .

3 – در صورتی که تخصص کامل و لازم را در زمینه طراحی ندارید ، میتوانید طراحی بنر تلگرام خود به دست تیم ما حرفه ای طراحان لوگو ایران بسپارید > سفارش طراحی

نتیجه گیری :

در صورت استفاده بهینه و صحیح از تبلیغات تلگرامی ، این نوع اگهی میتواند تاثیر بسزایی در فروش شما داشته باشد ، کافی ست نکات قابل توجه در آن رعایت و تبلیغات بپردازید .

انتهای مطلب .

اختصاصی طراحی لوگو ایران .

طراحی بنر تلگرام بنر تلگرام بنر کانال تلگرام بنر تبلیغاتی کانال


بنر تبلیغاتی چیست ؟

بنر تبلیغاتی چیست ؟

طراحی بنر ، جزو مراحل اولیه برای تبلیغات اینترنتی ( تبلیغات آنلاین ) و اجتماعی ( محیطی ) می باشد ، از طرفی شاید مهمترین بخش برای شروع انتشار اگهی انتخاب و طراحی بنر خوب و مناسب برای به تصویر کشیدن محتویات دلخواه شما می باشد .

بنر تبلیغاتی در تعریف ساده برای به تصویر کشیدن خدمات ، اطلاعیه ها ، آگهی های تبلیغاتی به کار می رود . ابعاد مختلف به صورت دلخواه شاید تعیین می شود و با توجه به کادری که در اختیار در اختیار دارید می توانید از فضای موجود بنر خود به خوبی بهره مند شوید .



تعریف تبلیغات بنری

تبلیغات بنری به دو صورت قابل نمایش است ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی . بنر ها به عنوان نوعی پیام بازرگانی برای اکثریت شرکت ها ، وب سایت و کسب و کار مورد استفاده قرار میگیرد ، قالبا در Banner از محتویات برجسته و شاخص برای شناساندن هرچه بیشتر خدمات استفاده می شود .

تبلیغات آنلاین ( online advertising )

در سال های اخیر روند پیشرفت در فضای مجازی فراتر تصور برخی کارشناسان و تبلیغات محیطی شده است ، افزایش روز افسون تعداد کاربران اینترنتی سبب شده است تا اکثر مدیران شرکت ها ، کمپانی ها و وب سایت با رویکردی جدید پای به عرصه تبلیغات در فضای مجازی بگذارند . در اینترنت شما میتوانید با بودجه مشخص و تنوع بسیار به نمایش آگهی تصویری خود بپردازید و از انجایی که در سال 95 و در بروزرسانی های انجام تحولات زیادی در امر نمایش اگهی صورت گرفت و امروزه شما با طیف وسیع کاربران ، افزایش چشمگیر وب سایت های نمایش دهنده شاهد تغییراتی زیادی در بحث تبلیغات هستیم .

قالبا آگهی در فضای مجازی و سایت های اینترنتی با ساختار پست ثابت ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات متنی ، ایمیل مارکتینگ و … مورد استفاده کاربران هدف قرار میگیرد .

تبلیغات محیطی ( Environmental advertising )

آگهی هایی که خیلی خوب با آنها آشنا هستیم ، روزانه تعداد زیادی از اینگونه تبلیغ ها را ر سطح شهر مشاهده می کنید ، بیلبوردها ، طرح های گرافیکی بر روی اتوبوس های شهر ، استند های ایستگاهی و … جزو دسته تبلیغات بنری هستند که در فرم های مختلفی به شما نمایش داده می شود . این دسته جزو قدیمی ترین نوع تبلیغ به حساب می ایند که با پیشرفت صنعت چاپ و تبلیغات امروزه شاهد گسترده تر شدن و تنوع بیشتر فرم آن نسبت به گذشته هستیم .

سایز بنر تبلیغاتی

سایز بنر تبلیغاتی جدا از به ندرت محدودیت های از پیش تعریف شده ای که وجود دارد ، به صورت دلخواه توسط شما تعیین می شود . اگر قصد تبلیغات اینترنتی داشته باشید و بخواهید در فضای مجازی به تبلیغات بپردازید قائدتا محدودیت های بیشتری وجود دارد ، چرا که به طوری بنر شما نباید فراتر از نمایشگر های کامپیوتری باشد . و اغلب در سایز پست ثابت 500 در 500 پیکسل ، کمپین های تبلیغاتی ( شبکه تبلیغات کلیکی ) 10 الی 17 سایز متغیر که بزودی درآموزش طراحی بنر به آن ها اشاره خواهیم کرد و در برخی وب سایت ها به صورت تک سایز و وابسته به فضای موجود در سایت نمایش دهنده متغیر قابل نمایش است .

در نتیجه : اگر از من بپرسید کدام نوع مفیدتر است مجازی یا محیطی ! . باید با نگاه دقیق تری به موضوع نگاه کنیم ، هر کسب و کار ، هر تجارت و … بر اساس داشته های خود ، برنامه ریزی های پیش رو و استراتژی های کلی شرکت میتواند تصمیم گیری های متفاوتی داشته باشد .

اگر شما صاحب یک وب سایت فروشگاه اینترنتی هستید ، ترجیحا اولیت خود را تبلیغات در فضای مجازی قرار دهید و در کنار آن از اگهی های محیطی هم بهره مند شوید . در مثالی دیگر اگر شما قالبا یک کسب و کار مانند نمایشگاه مبل داشته باشید منطقی بنظر میرسد که تمرکز اصلی و بودجه تبلیغاتی خود را بر روی آگهی های محیطی قرار دهید و گوشه چشمی به تبلیغات آنلاین داشته باشید .

منتظر بخش های بعدی باشید …

انتهای مطلب .

اختصاصی طراحی لوگو ایران .

بنر تبلیغاتی چیست تبلیغات بنری چیست بنر چیست

dubai logo design logo design تصمیم شعار تصمیم الملصق banner design dubai banner design business card design dubai business card designتصمیم بطاقة الأعمال طراحی لوگوطراحی آرم طراحی لوگو حرفه ای طراحی بنر طراحی بنر تبلیغاتی طراحی بنر حرفه ای

کاتالوگ اینترنتی آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ طراحی و چاپ کارت ویزیت طراحی حرفه ای کارت ویزیت طرح لایه باز دانلود فونت فارسی طراحی سایت طراحی وب سایت .طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور ,طراحی کاور , طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک ,طراحی لوگو , تعرفه طراحی , طراحی استند , طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور , کاور اهنگ ,هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس ,فروشگاه محصولات گرافیکی ,طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه باز, طرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسی, طراحی بنر گیف,طراحی بنر فلش, طراحی کارت ویزیت آنلاین

مشاوره حقوقی وکیل وکیل یاب موسسه حقوقی وکیل حقوقی موسسه حقوقی تهران فروش زمین کرج فروش زمین شمال آگهی فروش زمین فروش زمین تهران خرید زمین کرجخرید زمین حومه کرج املاک سرمایه کارشناسی ملک گرافیک ابزار گرافیک دانلود گرافیک سایت گرافیک مجله گرافیک مجله های گرافیکی سایت تخصصی گرافیک همیار گرافیک

متن آگهی فروش زمین

متن آگهی فروش زمین

وقتی شما میخواهید در عرصه تبلیغات حضور داشته باشید و در بازار پر هیاهوی تجارت حرفی برای گفتن داشته باشید ، به طور طبیعی مباحث مختلفی پیش روی شما خواهد بود . از دغدغه های مهمی مانند تعریف بودجه تبلیغاتی ، و اینکه به چه شکلی تبلیغات کنیم که نتیجه ی مثبت تری دریافت کنیم جزو اصلی ترین مواردی است که ذهن ما را به خود مشغول میکند . با این حال درست است که خیلی از افراد به سادگی و بدون در نظر گرفتن اصول و عوائد حرفه ای تبلیغات ، به تبلیغ خود می پردازند اما داشتن یک استراتژی و برنامه مناسب برای ارائه و درج اگهی می تواند کمک بسیار خوب و تاثیر گذاری برای شما و فروش زمین شما به همراه داشته باشد . طبیعاتا این موضوع به زمان بیشتری احتیاج دارد .

متن آگهی فروش زمین



انتخاب متن برای درج اگهی فروش زمین یا آپارتمان

انتخاب متن یکی از مهمترین عامل های فروش ملک شما می باشد ، همیشه و در هر تجارتی که هستید وقتی میخواهید کالا ، ملک ، محصول و هر آنچه که قصد فروش آن را دارید به دید افراد خریدار بگذارید حتما برای متن آن زمان زیادی صرف کنید ، به مخاطب اگهی خود و خواسته های مشتری احترام بگذارید . کافی است متونی که برای درج آگهی مد نظر دارید را روی کاغذ بنویسید و بارها و بارها به مرور آن بپردازید . اگر قسمت هایی از متن شما نیاز به ویرایش دارد ، ویرایش کنید . تا جایی متن خود را اصلاح و بروز کنید که مطمئن شوید متن آگهی شما برای کاربران و مخاطب هدف شما کاملا مفید بوده و پاسخگوی سوالات ذهنی او خواهد بود .

تصاویر در آگهی فروش زمین و آپارتمان

تصاویر در آگهی فروش زمین و آپارتمان

نکات مهم و اصولی برای انتخاب متن :

    • نه کوتاه و نه بسیار بلند باشد ، برای متن آگهی فروش زمین خود حداقل و حداکثری قرار دهید ، تا حدی پیش بروید که توضیحات شما قابل خواندن و جذاب و مفید باشد و توضیحات غیر مرتبط و کسل کننده جدا خودداری کنید چرا که این موضوع تاثیر منفی رو آگهی زمین یا فروش و خرید آپارتمان شما خواهد داشت .
    • ویژگی ها که می شود برای خریدار یک عامل مفید در نظر گرفت بنویسید و در صورتی ملک شما از آیتم های متمایزی برخوردار است ، آن را در متن توضیح دهید .

تصاویر عامل مهم پیروزی در تبلیغات و جذب مشتریان

بخش مهم و فوق کلیدی در اگهی ، تصاویـــــر ، قطعا حتی برای یکبار هم که شده خصوصا هنگامی که در زمینه فعالیت املاک و خرید و فروش ملک هستید به سایت های درج اگهی رایگان مراجعه کرده اید ، از بین تبلیغات بسیاری که در وب سایت های مد نظر وجود دارد بیشترین مواردی که چشم شما به سمت خود هدایت می کند اگهی های با تصویر هستند و به سادگی از تبلیغ های بدون تصویر چشم پوشی میکنید ( البته موارد استثاء وجود دارد ) ، تصاویر نقش مهمی را در تبلیغات ایفا میکند ، تفاوت در موضوع وجود ندارد . تصاویر درک بهتری را از ملک شما به مشتری انتقال می دهد . کافی است برای اینکار زمان صرف کنید و تصاویر مناسب و جذابی از ملک خود گرفته و در اگهی خود قرار دهید و به نتیجه فوق العاده آن پی ببرید .

انتهای مطلب .

اختصاصی املاک سرمایه

متن آگهی فروش زمین

نمونه متن اگهی فروش زمین

نمونه متن آگهی فروش آپارتمان

dubai logo design logo design تصمیم شعار تصمیم الملصق banner design dubai banner design business card design dubai business card designتصمیم بطاقة الأعمال طراحی لوگوطراحی آرم طراحی لوگو حرفه ای طراحی بنر طراحی بنر تبلیغاتی طراحی بنر حرفه ای

کاتالوگ اینترنتی آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ طراحی و چاپ کارت ویزیت طراحی حرفه ای کارت ویزیت طرح لایه باز دانلود فونت فارسی طراحی سایت طراحی وب سایت .طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور ,طراحی کاور , طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک ,طراحی لوگو , تعرفه طراحی , طراحی استند , طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور , کاور اهنگ ,هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس ,فروشگاه محصولات گرافیکی ,طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه باز, طرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسی, طراحی بنر گیف,طراحی بنر فلش, طراحی کارت ویزیت آنلاین

مشاوره حقوقی وکیل وکیل یاب موسسه حقوقی وکیل حقوقی موسسه حقوقی تهران فروش زمین کرج فروش زمین شمال آگهی فروش زمین فروش زمین تهران خرید زمین کرجخرید زمین حومه کرج املاک سرمایه کارشناسی ملک گرافیک ابزار گرافیک دانلود گرافیک سایت گرافیک مجله گرافیک مجله های گرافیکی سایت تخصصی گرافیک همیار گرافیک

المپیک 2016

بازیهای المپیک

المپیک 2016 به میزبانی ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد

آنچه باید درباره المپیک 2016 ریو بدانید

المپیک 2016 به میزبانی ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد که بر این اساس برنامه کامل مسابقات المپیک 2016 از سوی کمیته برگزاری اعلام شد.

المپیک 2016

شهر میزبان: ریو دو ژانیرو, برزیل
شعار: A new world
کشورهای شرکت‌ کننده: ۲۰۷
تعداد ورزشکاران: ۱۰٬۲۹۳ ثبت شده
رویدادها: ۳۰۶ در ۲۸ بازی‌های المپیک
افتتاحیه: ۵ آگوست
اختتامیه: ۲۱ آگوست
ورزشگاه: ورزشگاه ماراکانا


المپیک تابستانی 2016 ریو

المپیک تابستانی ۲۰۱۶ که با نام رسمی «بازی های المپیاد سی و یکم» شناخته می شود از ۳۰ ژوئیه تا ۱۵ اوت ۲۰۱۶ میلادی، برابر با 15 تا 31 مرداد ماه 1395 در شهر ریو دوژانیرو در کشور برزیل برگزار خواهد شد.


با توجه به قراردادهای کنونی این بازی ها از ان.بی.سی در ایالات متحده پخش خواهند شد. ۲۸ رشته ورزشی در این المپیک برگزار خواهد شد و رشته های راگبی ۷نفره و گلف برای اولین بار به برنامه مسابقات اضافه شده اند. المپیک 2016 به میزبانی ریودوژانیرو از 15 تا 31 مرداد برگزار خواهد شد.

شهر ریو دو ژانیرو به عنوان میزبان این بازی‌ها در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۰۹ میلادی، توسط کمیته بین‌المللی المپیک انتخاب شد.

انتخاب میزبان مسابقات المپیک 2016
روند مناقصه برای بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ رسماً در ۱۶ مه ۲۰۰۷ آغاز شد. شیکاگو، مادرید، ریو دو ژانیرو و توکیو به عنوان چهار شهرستان نامزد در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۰۸ انتخاب شدند. رای‌گیری نهایی در ۲ اکتبر ۲۰۰۹ در گکپنها و مادرید برگزار شد و ریو دو ژانیرو به عنوان میزبان نهایی توسط کمیته بین‌المللی المپیک انتخاب شد. شیکاگو و توکیو پس از دور اول و دوم انتخابات به ترتیب حذف شدند و مادرید نیز در جایگاه دوم ایستاد. باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا صبح روز رای‌گیری نهایی توصیه کرده بود که شیکاگو برای میزبانی المپیک انتخاب شود.

محل برگزاری مسابقات المپیک 2016

المپیک 2016 ریو

بیشتر سالن‌ها بازی‌های المپیک و دهکده المپیک در ساحل بارا دا تیجوکا قرار دارد

بیشتر سالن‌ها بازی‌های المپیک و دهکده المپیک در ساحل بارادا تیجوکا قرار دارد. مسابقات فوتبال در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ نیز در پنج ورزشگاه شهر سائو پائولو، بلو هوریزونته، سالوادور، برازیلیا و مانائوس برگزار خواهد شد.

چگونگی حفظ امنیت در بازی های المپیک 2016 ریو
با توجه به خشونت‌های اخیری که در ریودوژانیرو و در نزدیکی استادیوم‌های مربوط به المپیک ۲۰۱۶ اتفاق افتاد، نگرانی‌ها دربارهٔ امنیت بازی‌های سال آینده زیاد شد. دسامبر گذشته دو قایقران انگلیس در این منطقه در حالی که در نزدیکی هتل خود قدم می‌زدند با چاقو تهدید شدند و همه تجهیزات آنها ربوده شد. برای برقراری امنیت مسابقات دولت برزیل ۸۵ هزار مأمور امنیتی و پلیس برای حفاظت از بازی‌های المپیک تابستانی ریو به کار خواهد گرفت. در ادامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز اعلام کرد برای جلوگیری از وقوع حملات تروریستی احتمالی در زمان برگزاری المپیک برزیل، امکانات لازم را در اختیار این کشور قرار می‌دهد.

لوگو و نماد المپیک ریو

المپیک 2016 ریو,المپیک,المپیک 2016

رنگ‌های سبز، زرد و آبی لوگو المپیک 2016 رنگ‌های ملی برزیل هستند


نماد و آرم المپیک ریو به شکل سه انسان است که دست یکدیگر را در دست دارند و در حال حرکت هستند. رنگ‌های سبز، زرد و آبی آنها هم رنگ‌های ملی برزیل هستند.

مشعل المپیک ریو

المپیک 2016,المپیک 2016 ریو,المپیک

هدف از طراحی این مشعـل بـازتـاب تـعـامـل پـرچـم الـمـپـیـک با گـرمی و مـحـبـت مـردم بـرزیـل اسـت

جنبش ، نوآوری و سلیقه اینها سه موردی هستند که در مـشعـل الـمـپـیک ریـو بـه چـشـم می‌خورد. طـراحـی این مشعـل به گـونه‌ای است که طبیعت برزیل یعنی آسمان، زمـین، کـوه‌ها و دریـاها را در برمی‌گیـرد. هدف از طراحی این مشعـل بـازتـاب تـعـامـل پـرچـم الـمـپـیـک با گـرمی و مـحـبـت مـردم بـرزیـل اسـت کـه مـیـزبــانـی الـمـپــیـک را بـرای نـخـسـتـیـن بار در آمریـکـای جـنـوبـی برعهده دارند.

عروسک های المپیک و پارالمپیک ریو

المپیک 2016,المپیک 2016 برزیل,المپیک ریو

عروسک‌های المپیک 2016 نماد حیوانات و گیاهان برزیل هستند

وینیسیوس و تام دو نماد المپیک ۲۰۱۶ برزیل هستند که در رای‌گیری عمومی برای مسابقات المپیک و پارالمپیک انتخاب شدند. یکی از این عروسک‌ها گربه‌ای زرد رنگ و دیگری عروسکی آبی رنگ با موهای شبیه به برگ است. گفته می‌شود که این عروسک‌ها نماد حیوانات و گیاهان برزیل هستند و برای ساخت و طراحی آن‌ها از خصوصیت‌های فرهنگی برزیل و کاراکترهای انیمیشن‌ها و بازی‌های کامپیوتری استفاده شده است.

فروش بلیط المپیک 2016:
قیمت بلیت در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۴ اعلام شد و با قیمت رئال برزیل به فروش می‌رسد. در مجموع ۷٫۵ میلیون قطعه بلیت فروخته خواهد شد. مسابقات واقع در خیابان مانند دوچرخه‌سواری جاده، مسابقه پیاده‌روی سرعت و دوی ماراتن را می‌توان به صورت رایگان تماشا کرد. در میان ورزش‌های المپیک ریو ۲۰۱۶، دو و میدانی، والیبال و بسکتبال بیشترین قیمت‌های بلیت را به خود اختصاص داده‌اند.

صدا و سیما
گلوبو گروپ عهده دار ضبط و پخش مسابقات در برزیل است. صد شبکه معتبر تلویزیونی و رادیویی نیز در سراسر جهان حق پخش مسابقات المپیک ریو را خریداری کرده‌اند. ان‌بی‌سی، بی‌بی‌سی، کانال +، رده گلوبو، رای و زد د اف از جمله شبکه‌های پوشش دهنده مسابقات می‌باشند. با توجه به قراردادهای کنونی، این بازی‌ها از شبکهٔ ان.بی. سی در ایالات متحده پخش خواهد شد. ۲۸ رشتهٔ ورزشی در این المپیک برگزار خواهد شد و رشته‌های راگبی ۷نفره و گلف برای اولین بار به برنامهٔ مسابقات اضافه شده‌اند.

مشکلات کشور میزبان المپیک 2016:

المپیک 2016,المپیک 2016 ریو,المپیک برزیل


مشکلات اقتصادی:
یکی از مشکلات بزرگ کشور میزبان موضوع رکود اقتصادی است که در آن تورم افزایش یافته، تولید ناخالص ملی کم شده و بیکاری نیز زیاد شده است. همچنین فروش بلیت بازی‌ها در برزیل به کُندی صورت می‌گیرد. هزینه برگزاری مسابقات تاکنون فراتر از آن چیزی بوده که برزیلی‌ها پیش‌بینی می‌کردند.


بیماری در برزیل:
مشکل دیگر برزیل مقابله با پشه‌ها و برخی بیماری‌ها است. طبق آماری که اوایل ماه دسامبر ۲۰۱۵ منتشر شد، ۱٫۵۸ میلیون نفر در برزیل به تب دانگ مبتلا شده بودند. همچنین باید شیوع یک بیماری قارچی نیز اشاره کرد. از همه اینها بدتر شیوع یک ویروس به نام زیکا است. مقامات برزیلی تخمین زده‌اند که ۱٫۵ میلیون نفر به این ویروس در ماه‌های اخیر سال آلوده شده باشند و حتی برخی این آمار را ۳٫۲ میلیون نفر عنوان کرده‌اند. این در حالی است که زیکا در شمال شرقی یک منطقه فقیرنشین بدترین ضربات را وارد کرده و همچنین در ایالت ریودوژانیرو به سرعت گسترش پیدا کرده است.


بهداشت و آب کشور میزبان المپیک 2016
دیوید هیوز رئیس تیم پزشکی کاروان استرالیا در المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو معتقد است که آب‌های آلوده در محل برگزاری مسابقات قایقرانی این بازی‌ها به مراتب از ویروس زیکا خطرناک‌تر است.


رسوایی‌های سیاسی برزیل:
در همه این سال‌ها بحران و رکود اقتصادی برزیل با مشکلات و رسوایی‌های سیاسی همراه بوده است، رسوایی‌هایی که مسیر آنها همگی به مسئولان ارشد کشور ختم شده است. در حال حاضر کمیته کنگره برزیل به دنبال اعلام جرم علیه دیلما روسف، رئیس‌جمهور برزیل برای بررسی تخلف موجود در قوانین افزایش هزینه‌ها در کمپین انتخابات ۲۰۱۴ است. روسف و دیگر اعضای کابینه دولت با چالش بزرگی به نام شرکت نفتی پتروبراس هم روبه‌رو هستند که دچار فساد مالی وسیعی شده است و تحقیقات دربارهٔ پشتوانه‌های سیاسی، پولشویی و رشوه‌خواری مربوط به این فساد ادامه دارد.


برنامه بازی ها به شرح زیر است:
تیراندازی با کمان (6 تا 12 آگوست - 16 تا 22 مرداد)
دوومیدانی (12 تا 20 آگوست - 22 تا 30 مرداد)
دوومیدانی - ماراتن (14 آگوست - 24 مرداد)
دوومیدانی - پیاده روی (12 آگوست - 22 مرداد)
بسکتبال (6 تا 21 آگوست - 16 تا 31 مرداد)
بدمینتون (11 تا 20 آگوست - 21 تا 30 مرداد)
پنجگانه (18 تا 20 آگوست - 28 تا 30 مرداد)
والیبال ساحلی (6 تا 18 آگوست - 16 تا 28 مرداد)
سوارکاری درساژ (10 تا 12 و 15 آگوست - 20 تا 22 مرداد و 25 مرداد)
سوارکاری (6 تا 9 آگوست - 16 تا 29 مرداد)
سوارکاری پرش (14، 16، 17 و 19 آگوست - 24، 26، 27 و 29 مرداد)
بوکس (6 تا 21 آگوست - 16 تا 31 مرداد)
شمشیربازی (6 تا 14 آگوست - 16 تا 24 مرداد)
هاکی (6 تا 19 آگوست - 26 تا 29 مرداد)
تیراندازی (6 تا 14 آگوست - 16 تا 24 مرداد)
گلف (11 تا 14 و 17 تا 20 آگوست - 21 تا 24 مرداد و 17 تا 30 مرداد)
راگبی (6 تا 11 آگوست - 16 تا 21 مرداد)
تنیس روی میز (6 تا 17 آگوست - 16 تا 27 مرداد)
دوچرخه سواری کوهستان ( 20 تا 21 آگوست - 30 و 31 مرداد)
دوچرخه سواری سرعت جاده (6 و 7 آگوست - 16 و 17 مرداد)
دوچرخه سواری ترک (11 تا 16 آگوست - 21 تا 26 مرداد)
دوچرخه سواری (17 تا 19 آگوست - 27 تا 29 مرداد ) BMX
دوچرخه سواری تایم تریل (10 آگوست - 20 مرداد)
کانو اسلالوم (7 تا 11 آگوست - 17 تا 21 مرداد)
کانو اسپرینت (15 تا 20 آگوست - 25 تا 30 مرداد)
ژیمناستیک هنری (6 تا 11 و 14 تا 17 آگوست - 16 تا 21 مرداد و 24 تا 27 مرداد)
ژیمناستیک ریتمیک (19 تا 21 آگوست - 29 تا 31 مرداد)
ژیمناستیک ترامپولین ( 12 و 13 آگوست - 22 و 23 مرداد)
بادبانی (8 تا 18 آگوست - 18 تا 28 مرداد)
جودو (6 تا 12 آگوست - 16 تا 22 مرداد)
شنا ماراتن (16 و 17 آگوست - 26 و 27 مرداد)
شنای موزون (14 تا 16 و 18 تا 19 آگوست - 24 تا 26 و 28 تا 29 مرداد)
شنا (6 تا 13 آگوست - 16 تا 23 مرداد)
شیرجه (7 تا 10 و 12 تا 20 آگوست - 17 تا 20 و 22 تا 30 مرداد)
هندبال (6 تا 19 آگوست - 16 تا 29 مرداد)
روئینگ (6 تا 14 آگوست - 16 تا 24 مرداد)
تکواندو (17 تا 20 آگوست - 27 تا 30 مرداد)
والیبال (6 تا 21 آگوست - 16 تا 31 مرداد)
واترپلو (8 تا 20 آگوست - 18 تا 30 مرداد)
تنیس (6 تا 14 آگوست - 16 تا 24 مرداد)
سه گانه (19 آگوست - 29 مرداد)
وزنه برداری (6 تا 10 و 12 تا 16 آگوست - 16 تا 20 و 22 تا 26 مرداد)
کشتی آزاد (17 تا 21 آگوست - 27 تا 31 مرداد)
کشتی فرنگی (14 تا 16 آگوست - 24 تا 26 مرداد)


گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

.

.

.

.

.


.

.

.

.



.

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور , طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو , تعرفه طراحی , طراحی استند , طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور , کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس , فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه باز, طرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسی, طراحی بنر گیف,طراحی بنر فلش, طراحی کارت ویزیت آنلاین ,,,

لطف اجباری پرسپولیس در حق رقیبش/ عالیشاه و نوراللهی در راه بی‌برگشت؟

  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی ,پرسپولیس

دو بازیکن جوان پرسپولیس در حالی در نیم فصل به بهانه گذراندن دوره سربازی از این تیم جدا خواهند شد که به گفته سرپرست این باشگاه، می‌توانستند با استفاده از معافیت تحصیلی، در پرسپولیس باقی بمانند.

به گزارش ایلنا، بعد از قطعی شدن جدایی احمد نورالهی از پرسپولیس و حضور او در تراکتورسازی تبریز برای سپری کردن دوره سربازی، جدایی امید عالیشاه و پیوستن او به سرخپوشان تبریزی هم از این تیم قطعی شد تا به این ترتیب پرسپولیس در نیم فصل لیگ برتر، دو بازیکن کارآمد خود را به اجبار در اختیار اصلی‌ترین رقیب خود در راه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر قرار بدهد.


در حالی که جدایی این دو بازیکن این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است، شب گذشته علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با وب‌سایت رسمی این باشگاه صحبت‌هایی در خصوص چگونگی رخ دادن این اتفاق عنوان کرده است که در جای خود قابل تامل است.

طاهری در بخشی از گفته‌های خود عنوان کرده نورالهی و عالیشاه معافیت تحصیلی داشته و می‌توانستند به حضور خود در پرسپولیس ادامه بدهند اما به دلیل برخی فشارها خود را برای رفتن به سربازی مشمول کرده و به خواست خود برای جدایی از پرسپولیس اقدام کرده‌اند. طاهری در صحبت‌های خود تلویحاً این دو بازیکن را متهم به بی‌تعصبی و کارشکنی کرده و گفته است: ما از ابتدای فصل وقتی مشغول بستن تیم شدیم برنامه‌ای دو ساله را به اتفاق آقای برانکو دنبال می‌کردیم. برنامه‌ای که در آن دورنمای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا دیده شده بود. وقتی با نفراتی که این روزها درباره آنها مطالب زیادی مطرح می‌شود صحبت می‌کردیم دقیقاً این موارد مطرح شد.

جای بسی تعجب دارد که چرا این افراد اکنون خودشان را مشمول می‌کنند تا تعهدی که داشتند را اجرا نکنند!!! چرا در همان زمان چنین تصمیمی را مطرح نکردند و حتی از احتمال آن سخن نگفتند تا پرسپولیس و بیش از 30 میلیون هوادارش روی آن مسائل فکر کنند؟!! وقتی چنین اتفاقی روی می‌دهد و بازیکن خودش را مشمول می‌کند و باشگاه را در مقابل عمل انجام شده قرار می‌دهد معلوم است آن عرق و تعصبی که صحبتش می‌شود وجود ندارد یا حداقل اینکه کمرنگ شده است. این نفرات بدون اطلاع باشگاه اقدام به چنین کاری کرده‌اند تا به این نتیجه برسیم که پرسپولیس و هوادارانش برای آنها در اولویت چندم قرار دارند.

نکته دیگری که سرپرست باشگاه پرسپولیس راجع به آن صحبت کرده و آن را نوعی بی‌قانونی دانسته است، نحوه انتخاب تیم تراکتورسازی برای سپری کردن دوره خدمت سربازی است. موضوعی که البته از قبل از جدایی دو بازیکن پرسپولیس نیز محل بحث بوده است. اینکه چرا یک باشگاه صرفاً به دلیل اداره شدن توسط یک نهاد نظامی می‌تواند بازیکنان سرباز را جذب کند، اولین ایرادی است که در این رابطه وجود دارد و مساله بعدی این است که چرا باوجود تیم‌های نظامی دیگر مانند ملوان، فجر سپاسی و نیروی‌زمینی، اغلب بازیکنان مطرح مجبور می‌شوند برای سپری کردن سربازی خود راهی تراکتورسازی شوند.

موضوع جدایی نورالهی و عالیشاه از پرسپولیس بی‌شباهت به بحث جدایی آرش افشین از فولاد نیست. مهاجم سابق فولاد که در دوران حضور مجید جلالی در این تیم، جزو بهترین مهاجمان لیگ بود، درحالی که دانشجو بود، به دلیل برخی فشارها و تماس‌ها قصد داشت خود را مشمول کند تا برای سپری کردن سربازی راهی تراکتورسازی تبریز شود. موضوعی که البته با اعتراض شدید مجید جلالی و صحبت‌های او در این زمینه منتفی شد. نکته جالب اما اینجاست که بعد از رو شدن پرونده کارت‌های پایان خدمت جعلی که نام افشین نیز در آن قرار داشت، مهاجم فولاد که آن روزها از دوران اوج خود فاصله داشت، به جای حضور در تراکتورسازی راهی ملوان انزلی شد و به جای او سروش رفیعی و بختیار رحمانی دو ستاره‌ آن روزهای فولاد برای حضور در تراکتورسازی انتخاب شدند.

نکته جالب توجه دیگر در مورد پیوستن دو بازیکن پرسپولیس به تراکتورسازی این مساله است که گفته می‌شود عالیشاه و نورالهی به دلیل نارضایتی از نیمکت‌نشینی تصمیم به جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تراکتورسازی گرفته‌اند. این در حالی است که باشگاه مقصد این دو بازیکن، این فصل از نظر داشتن بازیکنان مطرح، فصلی بی‌سابقه را سپری می‌کند و احتمال نیمکت‌نشین شدن دو بازیکن پرسپولیس در تراکتورسازی نیز کم نیست. از همین رو بعید به نظر می‌رسد این مساله دلیل اصلی جدایی این دو بازیکن از پرسپولیس باشد. بنابراین خیلی‌ها معتقدند تراکتورسازی نه برای تقویت تیمش که برای تضعیف حریفش دست به جذب این دو بازیکن زده است.

با صحبت‌های سرپرست باشگاه پرسپولیس و البته شایعاتی که در خصوص نحوه جدایی عالیشاه و نورالهی از پرسپولیس آن هم در حساس‌ترین مقطع از فصل وجود دارد، به نظر می‌رسد این دو بازیکن خواسته یا ناخواسته وارد مسیری شده‌اند که در ابتدای فصل، دو بازیکن دیگر پرسپولیس یعنی مهدی طارمی و رامین رضائیان قدم در آن گذاشتند. با این تفاوت که طارمی و رضائیان شانس بازگشت را داشتند اما بعید به نظر می‌رسد نورالهی و عالیشاه حتی با وجود داشتن قرارداد، با نظر مثبت هواداران پرسپولیس برای بازگشت دوباره به این تیم روبرو شوند؛ دلیل این امر نیز روشن است؛ آنها درست در روزهایی به تیم خود پشت کردند که می‌توانستند به بازی خود در پرسپولیس لااقل تا پایان فصل ادامه دهند.

http://www.beytoote.com/news/sporty-news/tnews80134.html

.

.

.

.

.

.

.

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور , طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو , تعرفه طراحی , طراحی استند , طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور , کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس , فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه باز, طرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسی, طراحی بنر گیف,طراحی بنر فلش, طراحی کارت ویزیت آنلاین ,,,

بیوگرافی مریم طوسی، سریعترین دختر ایران (+تصاویر)


مریم طوسی, بیوگرافی مریم طوسی, عکس مریم طوسی

مریم طوسی، سریعترین دونده زن ایران

مریم طوسی، دونده ایرانی

مریم طوسی رکورددار دوهای ۶۰ متر، ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر و ۴۰۰ متر زنان ایران است. مریم طوسی در پنجمین دورهٔ مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در شهر هانگژو چین، مدال طلای ۴۰۰ متر سرعت را دریافت کرد.


بیوگرافی مریم طوسی

مریم طوسی (زادهٔ ۱۴ آذر ۱۳۶۷ در تهران) بهترین ورزشکار سال ٩٢ و بهترین ورزشکار اخلاق سال ٩٢، فارغ التحصیل رشته ی تربیت بدنی دانشگاه تهران، ورزشکار زن ایرانی و دوندهٔ دوهای سرعت است.

مریم طوسی رکورددار دوهای ۶۰ متر، ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر و ۴۰۰ متر زنان ایران است. طوسی دو مدال طلای قهرمانیِ داخل سالن آسیا در دو ۴۰۰ متر و سه مدال برنز در دوهای ۴ در ۴۰۰ متر امدادی و ۶۰ متر ستارگان آسیا را به‌دست آورده‌است.

مریم طوسی, بیوگرافی مریم طوسی, عکس مریم طوسی

مریم طوسی رکورددار دوهای ۶۰ متر، ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر و ۴۰۰ متر زنان ایران است

افتخارات مریم طوسی
مریم طوسی در پنجمین دورهٔ مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در شهر هانگژو چین، مدال طلای ۴۰۰ متر سرعت را دریافت کند. وی با طی کردن ۴۰۰ متر در مدت‌زمان ۵۳ ثانیه و ۸۵ صدم ثانیه، ضمن کسب گردن‌آویز طلا، رکورد ایران را ارتقا داد. این در حالی بود که مریم طوسی به‌دلیل قوانین موجود در کشور ایران، با پوشش اسلامی در مسابقه شرکت کرده‌بود. رکورد پیشین این ماده در اختیار همین ورزشکار با مدت‌زمان ۵۵ ثانیه و ۱۳ صدم ثانیه بود. جایزه‌ای که بابت شکستن رکورد زنان ایران به مریم طوسی داده شده‌ بود قبلاً کمتر از ۵۰۰ هزار تومان اعلام شد، درحالی‌که به دونده‌ای که در رشتهٔ مردان رکورد مشابهی را جابجا کرده‌بود یک اتومبیل اهدا شد.

مریم طوسی در رقابت‌های جایزهٔ بزرگ آسیا در تایلند به مدال طلای مادهٔ ۴۰۰ متر دست یافت. طوسی در رقابت‌های کشورهای اسلامی ۲۰۱۳ که در اندونزی برگزار شده‌بود، توانست در مسابقات ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر صاحب دو مدال طلا شود و رکورد ایران در این رشته را نیز ارتقا دهد.

مریم طوسی, بیوگرافی مریم طوسی, عکس مریم طوسی

مریم طوسی در رقابت‌های جایزهٔ بزرگ آسیا در تایلند به مدال طلای مادهٔ ۴۰۰ متر دست یافت

بخشی از مصاحبه با مریم طوسی

تا به حال شده بخواهی در کشور دیگر به این رشته بپردازی؟
مریم طوسی: همیشه دوست دارم در ایران باشم و برای هم وطنانم افتخار کسب کنم. تا این که در کشوری غریب به این ورزش بپردازم. البته خیلی دوست داشتم امکانات کشورم مانند سایر کشورهای اروپایی بود و نه تنها من، بلکه تمامی ورزشکاران به خصوص بانوان که به نسبت آقایان شرایط بسیار سخت تری دارند، انتظار داریم تا به ما اهمیت بیشتری داده و امکانات بیشتری را در اختیار ما قرار بدهند، از طرفی ما بانوان ثابت کرده ایم که در کسب مدال توانایی داریم.


مریم طوسی علاوه بر فعالیت ورزشی، در عرصه اجتماعی نیز فعال است، مانند سفیر حسن نیت بودن.
مریم طوسی: بله، من این افتخار را دارم که در انجمن سلامت خانواده به عنوان سفیر حسن نیت و سلامت خانواده انتخاب شدم. در این انجمن تمام تلاش مان این است که بتوانیم جوانان مان را نسبت به خطرات اطرافشان آگاه کنیم.


چرا دوومیدانی؟
مریم طوسی: من در خانواده ای بزرگ شدم که تقریبا همه ورزشی هستند و ورزش را دوست دارند. پدرم والیبال بازی می کردن، من هم می شود گفت کودک بسیار فعالی بودم و سرعت را از ابتدا دوست داشتم. البته برای ادامه این رشته از خیلی موانع رد شدم.

مریم طوسی, بیوگرافی مریم طوسی, عکس مریم طوسی

بیوگرافی و عکس های مریم طوسی

چطور موانعی؟
مریم طوسی: در زمان دبستان به مسابقات کشوری دعوت شدم، اما به دلیل برخی مشکلات، مادرم رضایت به ادامه این ورزش را نداشت، بعد از آن، من تمامی رشته ها را امتحان کردم، ولی دوومیدانی برای من معنی دیگری داشت، تا این که در دبیرستان بدون اطلاع مادرم و یواشکی در مسابقات استانی شرکت و جواز مسابقات کشوری را دریافت کردم که بعد از آن، به خانواده ام از علاقه ام گفتم، آنها هم بعد از دیدن علاقه زیاد من به این رشته با ادامه دادنم موافقت کردند.

تا به حال شده خسته شده و دیگه نتوانی ادامه بدی؟
مریم طوسی: دوومیدانی، رشته ای سنگین با تمرین های سخت است. شاید خیلی ها آمدند حتی مدال هم گرفتند اما دوام نیاورده و کنار کشیدند. در دوومیدانی باید عشق داشته باشی تا بتوانی فشار تمرینات را تحمل کنی. البته این را هم باید اضافه کنم که همیشه حمایت مردم و خانواده ام به من برای ادامه دادن انگیزه داد.

مریم طوسی, بیوگرافی مریم طوسی, عکس مریم طوسی

مریم طوسی فارغ التحصیل رشته ی تربیت بدنی است

بچه چندم خانواده هستی؟
مریم طوسی: من بچه سوم و آخر خانواده هستم و دو برادر بزرگ تر از خودم دارم.


شده کسی ازت امضا بخواد؟
مریم طوسی: بله؛ شده منو شناختن و خواستن تا باهاشون عکس بیندازم. این موضوع واقعا برای من بسیار ذلت بخش و هیجان انگیزه و حس غرور و افتخار به من می ده.

مریم طوسی, بیوگرافی مریم طوسی, عکس مریم طوسی

مریم طوسی به همراه پدر و مادرش

به غیر از دوومیدانی به رشته دیگری هم علاقه داری؟
مریم طوسی: بیشتر والیبال را دوست دارم و تعقیب می کنم. در طول بازی های لیگ هم تا جایی که بتونم به سالن می روم و از نزدیک بازی ها را دنبال می کنم.


دوست داشتی دوومیدانی هم مانند والیبال و فوتبال در ایران طرفدار داشت؟
مریم طوسی: به طور حتم، صددرصد، دوومیدان رشته ای با 24 ماده است رشته ای پر از هیجان، در کشورهای دیگر بلیط های دوومیدانی چند هفته قبل فروش می رود ولی متاسفانه در ایران این رشته تماشاگری ندارد.

مریم طوسی, بیوگرافی مریم طوسی, عکس مریم طوسی

تصاویر مریم طوسی

دلیل این کم توجهی نسبت به این رشته چه چیزی می تواند باشد؟
مریم طوسی: متاسفانه کم لطفی رسانه ها در امر تبلیغات، علل اصلی این پیشامد است. امیدوارم فدراسیون ها، بودجه ای برای تبلیغات و جذب بیشتر اسپانسرها در نظر بگیرند.

شنیدیم مریم خانم به غیر از حوزه ورزشی دستی هم در هنر دارد، همین طوره؟
مریم طوسی: من در گذشته به نقاشی هم می پرداختم و با مدادرنگی به صورت حرفه ای چهره می کشیدم. الان هم خلی دوست دارم گاهی بشینم و بکشم ولی خوب فشردگی تمرینات اجازه نمی دهد.


برخی از ورزشکارها بعد از مدتی وارد عرصه بازیگری می شوند شما چطور؟ دوست داری بازیگر شوی؟
مریم طوسی: چند تا پیشنهاد بازیگری داشتم! ولی دوست ندارم در حال حاضر به حاشیه بروم ترجیح می دهم فعلا در دوومیدانی به فعالیتم ادامه بدهم، چون اگر به سمت و سوی بازیگری بروم دیگر تمرکزم نسبت به ورزش بهم خواهدریخت.


در بین هنرپیشگان طرفدار کدام بازیگر هستی؟
مریم طوسی: بازی علی نصیریان، پرویز پرستویی و فیلم های کمدی مخصوصا با بازی اکبر عبدی رو خیلی دوست دارم.

مریم طوسی, بیوگرافی مریم طوسی, عکس مریم طوسی

عکس ها و زندگی نامه مریم طوسی

در مورد سریال های ایرانی چه نظری داری؟ آیا مجموعه های ایرانی را دنبال می کنی؟
مریم طوسی: بله، سریال های ایرانی را تا جایی که بتوانم تعقیب می کنم. بین سریال ها هم «پایتخت» را خیلی دوست داشتم و پایتخت 4 را هم دنبال خواهم کرد.


چند جمله برای دخترانی که آرزو دارند روزی همچون مریم طوسی باشند.
مریم طوسی: تا به امروز که من به این جایگاه رسیدم با تلاش و پشتکار بوده و این دوومیدانی بود که به من آموخت، هر مانعی که جلوی راهم سبز شد چگونه از آن رد شده و هیچگاه متوقف نشوم. هر انسانی هر هدفی هم که داشته باشد، باید برای رسیدن به آن از موانع رد شده و سختی راه را تحمل کند، امیدوارم تمامی جوان های کشورم در هر حوزه ای که فعالیت دارند به هدف خود رسیده و قله های موفقیت را تک به تک فتح کنند.

مریم طوسی تو کارای خانه چطوره، دستی تو آشپزی داری؟
حقیقتش به دلیل این که اکثر اوقات صبح ها و بعدازظهرها در تمرین هستم وقتی به خانه بر می گردم خیلی خسته می شم، اما زمانی که تمرین نداشته باشم حتما در کارها به مادرم کمک می کنم. در مورد آشپزی هم باید بگویم شاید کمتر بتونم غذا بپزم. اما معمولا طعمش خوب از آب در می آید.

مریم طوسی, بیوگرافی مریم طوسی, عکس مریم طوسی

مریم طوسی، سریعترین دونده زن ایرانی

خودت دوست داری کم کم تشکیل خانواده بدی؟
مریم طوسی: بله من هم مانند همه دوست دارم زندگی خودم را تشکیل بدهم. به هر حال جزئی از زندگی است ولی در حال حاضر به دلیل پیش رو داشتن تورنمنت های مهم سعی می کنم ذهنم را بیشتر به مسابقات معطوف کنم ولی امیدوارم که آینده خوبی در انتظار داشته باشم.

در همه کارهای زندگی سریع هستی یا این سرعت، مختص دوومیدان است؟
مریم طوسی: من در زندگی عادی خیلی خونسرد و آرام هستم و اهل عجله نیستم حتی گاهی مادرم از این رفتار من حرص می خورد.

مریم طوسی, بیوگرافی مریم طوسی, عکس مریم طوسی

عکس از مریم طوسی

دست فرمونت چطوره؟
مریم طوسی: وا... می گن که خوبه (با خنده). البته همیشه با سرعت مجاز رانندگی می کنم، چون از ابتدا که رانندگی را شروع کردم پدرم یه نصیحتی کرد و گفت این ماشین فقط دو تیکه آهن است و اگر غلفت کنی، پشیمونی بزرگی به وجود می آید که قابل جبران نیست، خدا رو شکر تا به حال تصادفی نداشتم.

مریم طوسی طرفدار کدام خواننده است؟
گروه «چارتار» رو خیلی دوست دارم ولی متاسفانه یکی دو بار که در تهران کنسرت داشتند، من مسافرت بودم و نتوانستم به کنسرت این گروه بروم.

گردآوری : بخش ورزش بیتوته

منابع :

fa.wikipedia.org

bartarinha.ir

مجله خانواده سبز

.

.

.

.

.

.

.

..

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور , طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو , تعرفه طراحی , طراحی استند , طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور , کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس , فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه باز, طرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسی, طراحی بنر گیف,طراحی بنر فلش, طراحی کارت ویزیت آنلاین ,,,

7 تصور غلط درباره ورزش کردن


بهترین زمان ورزش کردن

تصور نکنید که باید حتماً ورزش شما آنقدر شدید باشد که عضلات بسوزند

تصوراتی درباره ورزش کردن وجود دارند که درست نیستند و وجود آنها باعث می‌شود بسیاری افراد به طور کلی ورزش کردن را از برنامه خود حذف کنند زیرا نمی‌توانند مطابق این قوانین عمل کنند.

برخی تصوراتی که درباره ورزش وجود دارند را می‌توان کاملا نادیده گرفت زیرا این تصورات کاملاً درست نیستند.


7 مورد از این تصورات اشتباه عبارتند از:

1- نباید قبل از ورزش صبحگاهی غذا خورد

بدن نیاز به انرژی برای حرکت دارد. مردم فکر می‌کنند اگر صبح‌ها غذا نخورند و ورزش کنند بیشتر کالری می‌سوزانند.اگر بیدار شدید و قصد داشتید که ورزش شدید انجام دهید بهتر است نان و کره یا تخم‌مرغ آب‌پز و یا میوه بخورید. خوردن غذاهایی که کربوهیدرات و پروتئین دارند باعث می‌شوند که بدن انرژی لازم برای انجام ورزش را داشته باشد.

2- تنها یک نوع ورزش انجام دهید

راه‌های زیادی برای فعال نگه داشتن بدن وجود دارد. اگر می‌خواهید عضلات بدن خود را پرورش دهید بهتر است تنوع ایجاد کنید. بدن سریعاً به فعالیت قدرتی عادت می‌کند بهتر است با ایجاد تنوع نگذارید عضلات شما به ورزش عادت کند.

3- در روزهای استراحت اصلاً ورزش نکنید

در روزهای استراحت بدن ریکاوری انجام می‌دهد و عضلات زمان پیدا می‌کنند تا بافت‌های خود را ترمیم کنند. با این حال روز استراحت به معنای نشستن و فعالیت نداشتن نیست. شما می‌توانید فعالیت‌های ساده مانند پیاده‌روی آرام و یوگا انجام دهید.

4- پیاده‌روی بر روی تردمیل بهترین راه کالری‌سوزی است

انجام ورزش‌های قدرتی و استفاده از وزنه در صورتی که سریع انجام شود باعث سوزاندن کالری در کنار پرورش عضلات می‌شود.

5- بعد از ورزش حتما عضلات باید سوزش داشته باشند

تصور نکنید که باید حتماً ورزش شما آنقدر شدید باشد که عضلات بسوزند و اگر عضلات سوزش نداشته باشند نتیجه نمی‌گیرید. سوزش عضلات در پی ایجاد تنوع در حرکات و افزایش شدت ایجاد می‌شوند.

6- هنگام اسکات، زانو نباید جلوتر از انگشتان پا برود

در هنگام انجام اسکات ممکن است که فرم بدن افراد مختلف باعث شود که آنها در حالت‌های مختلفی راحت باشند. با این حال در صورتی که زانو میزان بسیار کمی از انگشتان پا جلو برود ایرادی ندارد. زانو نباید بیش از حد جلو برود طوری که به آن فشار وارد شود. سعی کنید باسن را در این حرکت عقب ببرید و وزن را بر روی پاشنه پا نگه دارید.

7- هرگز نباید در طول شب ورزش کرد

بعضی از افراد فکر می‌کنند که اگر غروب ورزش کنند شب خواب راحتی نخواهند داشت. درست است که ورزش انرژی‌زاست اما این بدان معنا نیست که شما نمی‌توانید بخوابید. بسیاری افراد با ورزش کردن در طول شب احساس آرامش بیشتری دارند. زمان‌بندی ورزش برای نتیجه گرفتن بسیار مهم است. تداوم در ورزش از زمان انجام آن در طول شبانه‌روز مهمتر است. بهتر است فرد ببیند که در چه زمانی از طول شبانه‌روز آمادگی بیشتری برای ورزش کردن دارد.

منبع: ایسنا

http://www.beytoote.com/sport/public-sport/misconception5-about-exercise.html

.

.

..

.

.

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور , طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو , تعرفه طراحی , طراحی استند , طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور , کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس , فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه باز, طرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسی, طراحی بنر گیف,طراحی بنر فلش, طراحی کارت ویزیت آنلاین ,,,


12