۷ نکته برای سریع تر دویدن


دویدن برای لاغری

قبل از دویدن، چیزی بخورید‎

خوشبختانه دوره ی «دوهای زمان دار» وزن کشی عمومی و تست های بارفیکس به پایان رسیده اند. اما این بدان معنا نیست که دیگر نمی خواهید سریع تر بدوید. در اینجا می گوییم که چگونه این کار را انجام دهید.


چگونه سریع تر بدوید

در تپه بدوید، معمولا روی یک مسیر مخصوص دو یا زمین صاف می دوید؟ وقت آن است که در تپه ها بدوید. دویدن روی تپه به افزایش قدرت ریه و پاهای شما کمک خواهد کرد که هر دو برای زمان های دوی سریع تر، ضروری هستند.

سرعت تان را تغییر دهید، دویدن با یک سرعت یکسان در تمام مدت دویدن تان به شما کمک نخواهد کرد که سرعت یا زمان تان را بهبود ببخشید (قابل توجه افرادی که فقط روی تردمیل می دوند.) در عوض، تمرین اینتروال با شدت بالا، دوهای آسان و دوهای سرعت را در روال تمرینی تان جای دهید تا سریع تر بدوید. گرم کنید، اگر چند دقیقه اول دویتان را فقط به گرم کردن اختصاص دهید، نمی توانید رکورد شخصی تان را بشکنید. در عوض خودتان را پیش از دو گرم کنید و دوی تان را پرانرژی شروع کنید.

قبل از دویدن، چیزی بخورید، دویدن با شکم خالی؟ شاید بخواهید با شکم خالی بدوید اما این کار را نکنید. در عوض، یک میان وعده کوچک قبل از دو بخورید تا برای دویدن سوخت کافی داشته باشید. فرم درست دو را رعایت کنید، یعنی بالا تنه تان را راحت و ریلکس نگه دارید، بازوهایتان را در زاویه ۹۰ درجه نوسان دهید و آنها را پایین نگه دارید (نزدیک به بدن تان با آرنج های جمع شده) و با میدفوت (پای میانی) روی زمین فرود بیایید.

کفش های جدید بخرید، به ازای هر ۴۸۲ تا ۸۰۴ کیلومتر، شما باید کفش های دویتان را عوض کنید. این کار نه تنها به جلوگیری از آسیب دیدگی کمک می کند (کفش های فرسوده می توانند باعث آسیب دیدگی شوند) بلکه ممکن است باعث شود حس کنید یک فنر در زیر پاهایتان است (احساس انرژی بیشتری کنید) که به شما کمک می کند سریع تر بدوید.

اطلاعات مربوط به دویدن تان را ثبت کنید، ثبت کردن تعداد کیلومتر ها، سرعت و احساسات بدن تان در حین دویدن به شما کمک خواهد کرد بهترین برنامه تمرینی را برای خودتان پیدا کنید. بعد از سه روز دویدن پشت سر هم احساس خستگی می کنید؟ شاید لازم باشد یک روز استراحت دیگر به برنامه تان اضافه کنید. حس می کنید با دویدن در بعدازظهر احساس بهتری دارید؟ برنامه تمرینی تان را طوری تغییر دهید تا در زمان های دیرتری از روز بدوید.

منبع: fitnessmagazine.ir

http://www.beytoote.com/sport/public-sport/tips5-faster-running.html

.

.

.

.

.

.

.

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور , طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو , تعرفه طراحی , طراحی استند , طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور , کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس , فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه باز, طرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسی, طراحی بنر گیف,طراحی بنر فلش, طراحی کارت ویزیت آنلاین ,,,


برچسب ها: سریع تر دویدن , استراحت , شکم , سرعت , ریه , کفش , سوخت , ریلکس ,
[ بازدید : 164 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 1 دی 1395 ] [ 12:51 ] [ sportnewsworld ]